معرفی ۹ نوع مختلف از کیسه های پارچه ای

9 مدل کیسه دستی پارچه ای

کیسه های پارچه ای که از جنس پارچه های بی بافت یا سوزنی هستند نوعی از کیسه ها هستند که کاربردهای مختلفی دارند. این ساک دستی های پارچه ای انواع مختلفی دارند که هر کدام برای اهداف خاصی طراحی شده اند. در اینجا چند نوع رایج از کیسه های سوزنی آورده شده است:

 

فلت بگ

۱_کیسه های D-Cut یا فلت بگ:

این دسته از ساک دستی ها دارای برش دسته ای به شکل حرف «D» هستند. آنها معمولاً برای حمل وسایل سبک استفاده می شوند.
این محصولات را اصطلاحا فلت بگ یا کیسه دسته موزی نیز می نامند. ویژگی این محصولات در نوع دسته آن است که روی آن لبه های ساک تعبیه شده است. همچنین این دولبه این کیسه ها مستقیما بر روی یکدیگر دوخته می شوند و اصطلاحا عطف ندارند.

 

کیسه W-Cut

۲_کیسه های W-Cut:

این کیسه ها دارای بریدگی W شکل در قسمت بالایی هستند که یک دسته محکم ایجاد می کند. آنها برای حمل مواد غذایی و سایر کالاها محبوب هستند.

 

کیسه بند دار بدون عطف

۳_کیسه های بندار:

این ساک ‌ها دارای دسته‌های حلقه‌ای هستند که به بالای کیف دوخته شده‌اند و در دست گرفتن راحت هستند. آنها اغلب برای اهداف تبلیغاتی استفاده می شوند. این دسته از محصولات نیز دارای عطف نیستند و دو لبه ساک بدون واسطه بر روی یکدیگر دوخته می شوند.

 

باکس بگ چند تکه

۴_باکس بگ:

باکس بگ ها دارای عطف در قسمت پایینی هستند که به آنها ظاهری مربعی یا جعبه ای شکل می دهند. باکس بگ ها به دلیل ساختار جعبه مانند خود قابلیت ایستادن به صورت عمودی را دارند. آنها برای حمل وسایل حجیم تر مناسب هستند.

 

کیسه ریاضی

۵_کیسه ریاضی:

این کیسه ها دارای یک بند کشی در بالا هستند که آنها را برای حمل وسایلی مانند کفش یا لباس ایده آل می کند.

 

ساک دستی پارچه ای لمینت

۶_کیسه های لمینت شده:

لمینیت شامل افزودن یک لایه پلاستیک به پارچه سوزنی است که کیسه را بادوام تر و مقاوم تر در برابر آب می کند. اضافه کردن لمینت باعث افزایش درخشش لایه های بیرونی کیسه پارچه ای می شود و همچنین دوام چاپ را نیز بر روی آن بیشتر می کند.

 

کیسه تاشو

۷_کیسه های تاشو:

کیسه های تاشو دسته از ساک های پارچه ای به حساب می آیند که به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی تا شوند و برای نگهداری و استفاده مجدد راحت باشند.

نمونه این کیسه ها را در ساک ها و کوله های نظامی می بینیم که قابلیت تا خوردن و برای کاهش حجم را دارند.

استفاده از کیسه ها برای مواقعی است که نمی خواهیم یک کیسه حجیم را با خود جا به جا کنیم مفید و مناسب است.

 

ساک دستی ویژه شب یلدا

۸_کیسه های قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست:

ساک دستی های سوزنی با آن که نسبت به کیسه های پارچه ای آسیب و ضرر کمتری برای محیط زیست دارند اما خود نیز از لحاظ قابلیت بازیافت به چند دسته تقسیم می شوند. دسته از این نوع کیسه ها از موادی تشکیل شده اند که تجزیه پذیری آنها در محیط زیست سریعتر و راحت تر است.

همچنین دسته دیگری از این کیسه ها را می توان از مواد بازیافتی تولید کرد که تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد.

 

کیسه پارچه ای زیپ دار

۹_کیسه پارچه ای زیپ دار:

این دسته ازکیسه ها با بسته شدن زیپ برای محکم کردن و محافظت از محتویات مناسب هستند ، ظاهر آنها نظیر کیسه های زیپ دار پلاستیکی است و معمولا یک سمت این کیسه ها از جنس پلاستیک و سمت دیگر از پارچه سوزنی یا بی بافت تشکیل می شود.

 

نکته مهم در انتخاب کیسه پارچه ای کاربرد و نوع استفاده از این محصولات است، فاکتورهایی نظیر وزنی که کیسه باید تحمل کند، قابلیت چاپ، قیمت تمام شده و … از جمله مواردی است که در زمان انتخاب یک کیسه پارچه ای باید مد نظر قرار دهیم.

ما در این مطلب ۹ نوع مختلف از کیسه های پارچه ای را معرفی کردیم اما از میان مدل های معرفی شده تنها تعدادی از این کیسه ها در کشورمان ایران تولید می شود و مدل هایی نظیر کیسه پارچه ای زیپ دار در بازار کشور موجود نیستند.

برای مشاوره و سفارش کیسه های پارچه ای می توانید با کارشناسان ما در الوبگ تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *