گزارش عملكرد الوبگ در سال ٩٨

سال نو مبارک

سال نو مبارك !
دوستان الوبگي از اين كه يك سال با ما بوديد و با خريد محصولات توليدي، ما را حمايت كرديد ممنونيم.
در سال ٩٨ الوبگ فعاليت گسترده اي را در خارج از كشور و همچنين داخل ايران جهت معرفي توانمندي هاي توليدي خود آغاز نمود كه به اختصار با هم مرور مي كنيم.

اوايل سال ٩٨ با حضور در بزرگترين نمايشگاه ايران در اقليم كردستان عراق شهر اربيل با عنوان معرفي توانمندي هاي صنعتي و توليدي ايران در خارج از مرزها، الوبگ با حضور قوي خود موجب پيدا كردن بازارهاي جديد و فراهم نمودن صادرات محصولات توليدي خود به كشورهاي همسايه از جمله عراق نمود، كه هم اكنون نيز ادامه دارد.

در مردادماه امسال با حضور در نمايشگاه چاپ و بسته بندي تبريز موفق شديم راه خدمت رساني به منطقه شمال غرب و غرب كشور را باز كنيم و البته بايد از مهمان نوازي تبريزي هاي عزيزمان هم تشكر كنيم.
در نهايت با حضور در نمايشگاه چاپ و بسته بندي تهران نسبت به معرفي آخرين محصولات توليدي الوبگ در سال ٩٨ اقدام نموديم كه با استقبال كم نظير مشتريان و بازديدكنندگان محترم مواجه گرديد.
در اواخر اسفندماه ٩٨ با شيوع بيماري كرونا و لزوم كمك به مردم جهت پيشگيري از اين بيماري با تغيير خط هاي توليد به توليد ماسك بهداشتي ارزان قيمت مبادرت نموديم، كه اطلاعات بيشتر و تكميلي را مي توانيد در خبر هاي بعدي دنبال نماييد.
سالي پر از سلامتي برايتان آرزومنديم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *